עדות מהרעש • "היינו בסעודה שלישית, ופתאום הבנין הזדעזע"

    "בשנת תש"ס הייתי שליח בלימה, הייתי בבית של בעל תשובה שגר בקומה 11, עשינו אצלו סעודת שבת וזה היה בפרשת קורח, ופתאום הייתה רעידת אדמה, הבניין הטלטל כמו לולב, ואמרנו שהנה צריך לבחור להיות עם משה רבינו ולא עם קורח".
    דוד לזר No Comments on עדות מהרעש • "היינו בסעודה שלישית, ופתאום הבנין הזדעזע"

    "היינו בסעודה שלישית, בתור חסיד למדו מאמר חסידות, היינו באמצע מאמר עיוני עמוק של הרבי, שמדבר על מה ההבדל בין עם ישראל לאומות העולם, למה הם בוחרים באלילים ואנחנו בקב"ה?" • עדות מהרעש

    צילום: UN Photo/Sophia Paris/Flash90
    "בשנת תש"ס הייתי שליח בלימה, הייתי בבית של בעל תשובה שגר בקומה 11, עשינו אצלו סעודת שבת וזה היה בפרשת קורח, ופתאום הייתה רעידת אדמה, הבניין הטלטל כמו לולב, ואמרנו שהנה צריך לבחור להיות עם משה רבינו ולא עם קורח".
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רעידת אדמה בעוצמה 7.8 הכתה אמש את אקוודור שבדרום-אמריקה ועל פי הדיווחים היא גבתה למעלה מ-40 הרוגים.

    הבוקר (ראשון) שוחח שליח חב"ד המקומי אורי טוויל עם מרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' וסיפר כי הם היו בעיצומה של סעודה שלישית בעת רעידת האדמה.

    "ברוך ה' הודו לה' כי טוב", פתח טוויל את דבריו, "היינו בסעודה שלישית, בתור חסיד למדו מאמר חסידות, היינו באמצע מאמר עיוני עמוק של הרבי, שמדבר על מה ההבדל בין עם ישראל לאומות העולם, למה הם בוחרים באלילים ואנחנו בקב"ה?".

    "והנה פתאום באמצע המאמר כל הבניין הזדעזע, היה מפחיד, קמנו עם הילדים ורצנו לחדר המדרגות, אחרי דקה הרעש הפסיק", הוא סיפר ב'קול חי'.

    לדבריו, "הרגשנו ממש שהבניין רקד, הטלטל בצד לצד. יש מידי פעם רעידות אדמה, אבל הפעם זה הייה ממש חזק, ממש הרגשנו את הבניין רוקד".

    על רעידת אדמה שהתרחשה בעבר הוא סיפר, "בשנת תש"ס הייתי שליח בלימה, הייתי בבית של בעל תשובה שגר בקומה 11, עשינו אצלו סעודת שבת וזה היה בפרשת קורח, ופתאום הייתה רעידת אדמה, הבניין הטלטל כמו לולב, ואמרנו שהנה צריך לבחור להיות עם משה רבינו ולא עם קורח".

    כמה יהודים יש באזורכם? "1000 יהודים, ואנחנו משתלים להגיע לכל אחד עם מצה לפסח. הקהילה היהודית נמצאת בעיקר בקיטו, אבל יש התבוללות קשה מאוד", לדבריו, "צריך להגיע לכל אחד ולהציל מה שניתן, הקהילה הייתה מאוד מבודדת, ואנחנו מגיעים עם המסר של הרבי שכל יהודי הקב"ה אוהב אותו", סיפר הבוקר שליח חב"ד.



    0 תגובות